Garminista
Garmin perustuu mukavuuteen, innovaatioon, arvoon, palveluun ja suorituskykyyn. He pyrkivät olemaan kestävä yritys luomalla tuotteita kaikenlaisiin ulkoilma-aktiviteetteihin. Valikoimaa käyttävät säännöllisesti niin harjoittelijat kuin lajin harrastajat, autonkuljettajat, lentäjät ja merenkulkijat. Heidän visio on, että valikoiman tulisi olla tunnettu kaikkialla maailmassa ja että heidän sarjansa liitetään johdonmukaisesti ylivoimaiseen laatuun, parhaaseen arvoon ja houkuttelevaan suunnitteluun. Garmin on brändi, joka näkyy usein sekä vapaa-ajan aktiviteeteissa että ammattitapahtumissa. Valikoima sisältää useita käsinpidettäviä laitteita mutta myös suurempia navigointivarusteita kiinteälle asennukselle. Riippumatta siitä, missä olet ja minne olet menossa, Garminin navigointivarusteet voivat helpottaa liikkumistasi.
Garmin on johtava maailmanlaajuinen navigointiratkaisujen toimittaja, ja heidän pystysuuntaisen integroinnin liiketoimintamallinsa ansiosta kaikki yrityksen prosessit hoidetaan sisäisesti. Tämä koskee suunnittelua, valmistusta ja varastointia. Tämän avulla yritys valvoo huolellisesti koko tuotantoketjua ideasta valmiiseen tuotteeseen. Garminin valikoima on maailman johtava monista eri syistä. Etenkin kestävyyden vuoksi, koska Garminin tuotteiden on usein kestettävä suurta rasitusta ja vaikeita ympäristöjä.
Tällä hetkellä yrityksellä on yli 11 400 kauppakumppania yli 50 toimistossa ympäri maailmaa. Siksi suosikkituotteen löytäminen on helppoa missä tahansa matkalla. Yrityksen perustivat Gary Burrell ja tohtori Min Kao. Pääkonttori sijaitsee Kansasissa. Kaikki alkoi vuonna 1989 aivomyrskynä, johon osallistui joukko insinöörejä. Garmin kasvoi nopeasti innovatiivisten ideoiden ja ajatusten ansiosta, jotka ovat luonteenomaisia yrityksen tuotesarjoille. Vain 10 vuodessa he siirtyivät alkuperäisestä ydinvahvuudestaan 1000 työntekijän kokonaisuuteen. Garmin varmistaa, että he luovat tuotteita, jotka auttavat asiakkaita välttämään stressiä ja vastoinkäymisiä sekä arjessa että