paypal.continue.text1

paypal.continue.text2
paypal.continue.text3

Odotathan vielä hetken. Tilaustasi käsitellään parhaillaan.

Palautukset & Hyvitykset

Mitä tapahtuu, jos en halua tilattua tuotetta tai se ei sovi?

Sinulla on aina online-tilauksissa 14 päivän lainmukainen palautusoikeus. Lisätietoja ja erityiset ehdot, löydät täältä.

30 päivän palautusoikeus

Laillisen palautusoikeuden lisäksi Addnature on laajentanut palautusoikeutta 30 päivään. Tämän jakson aikana voit ilmaiseksi palauttaa tilatut tuotteet meille. Huomaa, että voimme ainoastaan ottaa takaisin käyttämättömiä tuotteita. Ethän poista mitään tarroja tai käytä tuotetta niin, että se likaantuu. Tuotteessa ei saa näkyä merkkejä käytöstä.

Miten palautus, vaihto ja reklamaatio toimivat?

Pahoittelemme, jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, jonka olet ostanut meiltä. Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään mahdollisissa takuuasioissa. Sinulla on jopa 3 0 päivän oikeus palauttaa tuote. Jos haluat vaihtaa tuotteen, niin tee normaali palautus ja osta uusi tuote.

Palautukset

Tuotteet palautetaan Postin ja UPS:n (suuret paketit) kautta. Kun kyseessä on pienempi tuote voit itse tulostaa tarvittavan palautusetiketin. Anna tässä lomakkeessa vain tilausnumerosi sekä postinumerosi ja klikkaa "tilaa palautusetiketti" -painiketta. Seuraa tulostettavan palautusetiketin ohjeita. Muista myös täyttää palautuslomake, jonka olet saanut tuotteesi yhteydessä.

Lähetä palautuslomake yhdessä palauttamasi tuotteen kanssa. Huomaa, että jos palautuslomake puuttuu tai jos lomakkeesta puuttuu tietoja tai sitä ei ole täytetty, saattaa palautuksesi käsittelyssä kestää huomattavasti kauemmin. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen kautta.

Kun jätät paketin toimipisteeseen, pidä huoli, että saat palautuksesta kuitin. Kuitin avulla voimme paremmin jäljittää lähetyksen, mikäli se häviää matkan aikana.

Kun palautettava tuote saapuu logistiikkakeskukseemme, se käsitellään antamasi tietojen mukaan.

Huomioithan, että kyseinen prosessi voi kestää kaksi viikkoa. Emme ota vastaan palautuksia ilman asianmukaista palautusetikettiä.

Laskusi tulee erillisenä sähköpostina suoraan Klarnalta.

Lasku

Kuinka toimia laskun suhteen palautuksissa?

Se riippuu laskun eräpäivästä. Onko eräpäivä lähellä? Katso seuraava kysymys. Palautuksessa voi mennä kaksi viikkoa ennen kuin se saapuu meille, mutta jos se ehtii meille ennen eräpäivää ei sinun tarvitse maksaa laskua. Voit sen sijaan odottaa palautuksen vahvistusta.

Jos olet valinnut Klarna laskun ja epäilet, että palautus ei ehdi rekisteröityä ennen laskun eräpäivää, voit:
1) Maksaa laskun kokonaisuudessaan. Maksamme rahat takaisin heti palautuksen käsiteltyämme.
2) Soittaa Klarnan asiakaspalveluun p. 09 425 99 771 ja pyytää heitä pysäyttämään laskusi palautuksen ajaksi.

Jos olet maksanut luottokortilla tai verkkopankissa, tulemme Klarnan kautta hyvittämään summan sinulle takaisin, heti kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksen.

Sen jälkeen voit odottaa rauhassa, että saat meiltä viestin, jossa ilmoitamme, että palautuksesi on rekisteröitynyt saapuneeksi!

Kuinka toimia jos eräpäivä on lähellä ja haluan palauttaa osan tilaamistani tuotteista, tai koko tilauksen?

Suosittelemme, että maksat koko summan. Heti kun otamme palautuksen vastaan, niin Klarna ottaa sinuun yhteyttä takaisinmaksun suhteen. Voit myös ottaa Klarnaan yhteyttä ja pyytää heitä siirtämään eräpäivän myöhemmäksi. Ilmoita siinä tapauksessa, että kyse on palautuksesta.

Kuinka toimia jos saan muistutuksen?

Jos saat muistutuslaskun tilauksesta, minkä olet palauttanut osittain tai kokonaan, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Syynä voi olla se että palautus ei jostain syystä ole rekisteröitynyt järjestelmäämme, tai että Klarna ei ole suorittanut takaisinmaksua.

Suuret tuotteet

Suuremmat pakkaukset palautetaan UPS:n kautta. Tässä et voi itse tulostaa palautusetikettiä. Ota yhteyttä asiakaspalveluun UPS-palautusetiketin saamiseksi. Muista myös täyttää palautuslomake ja laittaa se mukaan palautuksen sisälle laatikkoon.

Lähetä mielellään kaikki tarpeelliset tiedot, jotta voisimme käsitellä palautustasi mahdollisimman nopeasti ja oikein. Käytä yhteydenottolomaketta palauttaaksesi tuotteen. Yhteydenottolomakkeessa kerrot, mitkä tuotteet haluat palauttaa ja ilmoitat meille syyn palauttamiselle.

Kun palautettava tuote saapuu logistiikkakeskukseemme, saat takaisin maksamasi summan. Huomioithan, että tämä prosessi voi kestää kaksi viikkoa.

Kuka auttaa minua teknisissä kysymyksissä?

Teknisissä kysymyksissä voit saada apua asiakaspalvelumme asiantuntijoilta.

Käytä asiakaspalvelumme yhteydenottolomaketta saadaksesi palvelua mahdollisimman pian. Anna puhelinnumerosi, jotta voimme tarvittaessa soittaa.

Me teemme parhaamme, jotta voisit olla täysin tyytyväinen.

Voiko CD:t, DVD:t tai Blu-ray:t palauttaa tai vaihtaa?

Voit palauttaa tai vaihtaa CD:n, DVD:n tai Blu-ray:n 14 päivän kuluessa ostopäivästä, jos muovinen suoja ja sinetti ovat ehjiä. Muuten emme valitettavasti voi ottaa tuotteita takaisin.

Kuinka pitkä takuuaika on?

Takuuaika on 24 kuukautta ostetuille tuotteille ja alkaa, kun tuote on toimitettu asiakkaalle. Takuu ei kata vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet kulumisesta tai huolimattomasta käsittelystä.

Takuu- ja reklamaatioasioissa ota yhteyttä asiakaspalveluun.


Onko sinulla kysyttävää?
Valitettavasti puhelinlinjamme on tällä hetkellä suljettu.
Löydät sen sijaan vastauksia kysymyksiisi Usein kysytyt kysymykset -sivultamme.
UUTISKIRJE
Uutiskirjeen tilaajalle 5 € alennuskoodi kiitokseksi.
Kuule tarjouksistamme ja uutuuksistamme ensimmäisten joukossa 4.

TIETOSUOJA
TYYTYVÄISET ASIAKKAAMME
Oletko tyytyväinen palveluumme?
Kirjoita arvostelu ja auta muita löytämään
erinomaiset tuotteemme.