20 % teltoista, makuupusseista & makuualustoista | Osta täältä

0
Suosikit
0
Ostoskorisi
Menu

Reklamaatiot

On meille tärkeää, että meiltä ostamasi tuotteet kestävät mahdollisimman pitkään. Emme usko käyttöön ja pois heittämiseen – jos jotain menee rikki, korjaamme sen! Siksi keskitymme pääasiassa vahingoittuneiden tuotteiden korjaamiseen, joko itse, paikallisen käsityöläisen avulla lähelläsi tai yhteistyössä toimittajiemme kanssa. Jos tuote ei ole enää korjattavissa, korvaamme sen tietysti uudella tuotteella tai palautamme rahasi.

Tee reklamaatio - vaihe vaiheelta

1. Ota yhteyttä reklamaatio-osastoomme

Voit tehdä reklamaation tuotteesta meillä olevan ostotositteen avulla, kuten tilausnumero tai kuitti, jotta voimme todentaa ostoksen meiltä.

Ota yhteyttä meihin chatissamme. Klikkaa ruutua oikealla alhaalla. Tarvitsemme seuraavat tiedot:

  1. Tuotteen osto addnature.comista: Tilausnumero
    Tuotteen osto myymälästämme: Kuvakopio kuitista
  2. Lyhyt kuvaus siitä:
    • Mitä on vaurioitunut ja missä tuotteessa vaurio sijaitsee
    • Milloin ja miten vaurio tapahtui
    • Miten ja kuinka paljon olet käyttänyt tuotetta
    • Miten ja kuinka paljon olet pessyt tuotetta
  3. Kuva vauriosta ja kuva koko tuotteesta
  4. Yhteystietosi: Nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite

Reklamaatiosi on nyt käynnissä, ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Pyrimme aina auttamaan sinua mahdollisimman nopeasti, ja käsittelemme kaikki saapuvat asiat järjestyksessä. Reklamaatioiden käsittelyaika on noin 30 päivää.

2. Huolehdi laskustasi

Koska ensisijaisesti korjaamme tuotteen ja toissijaisesti korvaamme sen vastaavalla, suosittelemme, että maksat laskun välttääksesi sen erääntymisen käsittelyn aikana. Muistutusmaksut eivät ole koskaan mukavia.

Voit valita kahdesta vaihtoehdosta:

  1. Maksa koko lasku (sisältäen tuotteen, jota haluat reklamoida)
  2. Tauko lasku

Ennen 15. maaliskuuta 2024: Voit maksuttomasti keskeyttää laskun kirjautumalla sisään klarna.com/fi-sivustolle.
15. maaliskuuta 2024 jälkeen: Voit maksuttomasti keskeyttää laskun kirjautumalla sisään svea.com/fi-FI-sivustolle.


3. Lähetä vaurioitunut tuote meille

Ilmoitamme sinulle, milloin ja miten voit lähettää vaurioituneen tuotteen meille. Muista olla lähettämättä vaurioitunutta tuotetta reklamaatiota varten ilman, että olet ensin ottanut meihin yhteyttä.

Näin lähetät tuotteen meille:

  • Varmista, että tuote on puhdas ja vapaa mudasta ja liasta. Jos arvioimme, että tuote ei ole tarpeeksi puhdas, palautamme sen sinulle ilman toimenpiteitä.
  • Pakkaa tuote sopivaan laatikkoon, jotta se ei vahingoitu kuljetuksen aikana enempää.
  • Liitä mukaan lyhyt kuvaus virheestä, mahdollinen merkintä vaurion sijainnista tuotteessa ja meille antamasi reklamaationumero.
  • Tulosta ilmainen palautustarra, jonka olemme lähettäneet sinulle sähköpostitse, ja vie paketti lähimpään postitoimipaikkaan.
4. Tutkimus ja päätös meiltä

Kun olemme saaneet tuotteen, tutkimme sen tarkemmin. Jos kyseessä on hyväksytty reklamaatio, tuote korjataan ensisijaisesti. Toissijaisesti sinulle tarjotaan uutta tuotetta tai hyvitystä. Jos lähetämme tuotteen eteenpäin toimittajallemme arvioitavaksi ja mahdollisesti korjattavaksi, se tarkoittaa, että olet ilman tuotetta tämän ajanjakson ajan.

Mahdollisissa riitatilanteissa noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suosituksia

 

Mitä tapahtuu reklamaation yhteydessä?

Pienet vauriot

Meillä on kätevä tiimi reklamaatio-osastollamme, joka työskentelee korjatakseen erilaisia pieniä vaurioita. Toisissa tapauksissa pyrimme löytämään paikallisen ompelijan tai suutarin, joka voi auttaa korjauksessa. Asiakkaana maksat aluksi korjauskustannukset, mutta tietenkin järjestämme täyden hyvityksen jälkikäteen! Paikallisten resurssien käyttö säästää aikaa asiakkaillemme ja vähentää tarpeetonta kuljetusta ympäristömme hyväksi.

Suuremmat vauriot

Jos kyseessä on suurempi tai monimutkaisempi vaurio, jota emme pysty korjaamaan emmekä myöskään paikallinen käsityöläinen, otamme yhteyttä toimittajiimme, jotka auttavat meitä korjauksessa. Toimittajamme ovat ympäri Eurooppaa, mikä tarkoittaa, että tuotteen korjaaminen voi kestää hieman pidempään ja liittyy useampiin ja pidempiin kuljetuksiin. Pyrimme aina korjaamaan vaurioituneet tuotteet paikallisesti, kun se on mahdollista.

Mitä tapahtuu sellaiselle, mikä ei ole korjattavissa?

Joskus saamme takaisin tuotteita, jotka hyväksymme reklamaatioksi, ja asiakkaalle tarjotaan uutta tuotetta tai rahojen palautusta. Jos tuotetta voidaan edelleen käyttää ja meillä on toimittajan hyväksyntä, meillä on yhteistyösopimuksia muun muassa partiolippukuntien, kirkkojen ja hätämajoitusten kanssa, joihin lahjoitamme vaatteita ja varusteita niitä tarvitseville.

Hoida tuotteitasi parhaalla mahdollisella tavalla

Onnettomuuksia voi tietenkin tapahtua parhaimmallekin, mutta huolehtimalla tavaroistamme ja pesemällä ne niin kuin ne parhaiten pitävät, voimme minimoida riskin, että ne menevät rikki aikaisemmin kuin toivoisimme.

Teltta
  • Oikea teltta oikeaan paikkaan
  • Käytä footprintia
  • Säilytä tilavasti
  • Imeytä tarvittaessa
Makuupussi
  • Vältä liian usein pesemistä
  • Käytä makuupussin vuoraa
  • Säilytä ilmavasti
Makuualusta
  • Säilytä kuivana, levitettynä ja venttiili avoinna
  • Pese kerran/kausi
Kuorivaatteet
  • Pese useammin kuin luulet
  • Imeytä tarvittaessa
Saappaat
  • Voitele ja käsittele tarvittaessa
  • Kuivaa hitaasti (ei koskaan kuivausrummussa, tulen äärellä tai lämmittimen ääressä)
Villa
  • Tuuleta ensisijaisesti, pese sitten
  • Pese aina villapesuaineella
Untuva
  • Pese aina untuvapesuaineella
  • Älä koskaan kuivata kuivausrummussa tennis- (mieluummin sähly-) pallojen kanssa tai ilman niitä.

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
Menu